نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3880
-
الف
+

مصطفی زمانی: چرا باید کرکتر توزیع کننده مواد مخدر را بازی کنم؟

بازیگر سریال یوسف پیامبر درپیوند با کرکتر جدید خود و عدم داشتن صفحه اینستاگرام صحبت کرد.

«مصطفی زمانی» بازیگر کرکتر «یوسف نبی» در سریال «یوسف پیامبر» درپیوند با نقش متفاوت خود در سریال «نهنگ آبی» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «مصطفی زمانی» بازیگر ایرانی که با اولین تجربه هنری خود در سریال «یوسف پیامبر» به شهرت رسید، در مصاحبه با یکی از مجلات داخلی ایران گفت: نمی دانم چرا هر جایی اسم ستاره را روی هر کسی می گذارند. من دلم نمی‌خواهد اصلا توی این تعریف باشم. ستاره کسی است که می‌تواند در موقعی که شما حکم به شکست می‌دهی، پیروزتان کند. به این می‌گویند ستاره. حالا باید بر این اساس ببینیم که چند تا ستاره در سینمای ایران داریم و من نوعی اصلا جزوشان هستم یا نه.

او افزود: من تنها کاری که می‌توانم حداقل در مورد خودم بکنم، این است که ادای داشتن جایگاه ستاره را در نیاورم. من از داشتن ادای آن جایگاه فاصله می‌گیرم، نه از آن جایگاه.

آقای زمانی همچنان در این مصاحبه در مورد اینستاگرام اظهار نظر کرد: من در زمان ساخت «شهرزاد ۱» به دلیل قراردادی که با این سریال داشتم، باید صفحه اینستاگرامم را فعال می‌کردم و بعد که فصل یک تمام شد، صفحه ام را غیر فعال کردم.

بازیگر سریال یوسف پیامبر گفت: با توجه به تجربه شخصی ام در اینستاگرام، احساس می کنم به گونه حرفوی با مسائل مختلف در فضای اینستاگرام برخورد نمی‌شود.

مصطفی زمانی با اشاره به جدیدترین فلم خود تحت نام «نهنگ آبی» که کرکتری متفاوت از سریال «یوسف پیامبر» دارد گفت: من بعد از «شهرزاد» تقریبا اکثر فلمنامه های فلم های شبکه نمایش خانگی (فلم های ویدیویی) را خواندم و برای بازی در آن ها پیشنهاد داشتم.

اما چرا باید قبول کنم که نقش یک توزیع کننده مواد مخدر، که کرکتر مرکزی هم نیست را بازی کنم؟  چرا حاضر می‌شوم پیشنهادهای دیگر را کنار بگذارم و به پیشنهادهای مالی وسوسه انگیزشان فکر نکنم؟ من تمام این ریسک ها را کردم تا بتوانم یک هیجان و ترسی برای خودم ایجاد کنم و وقتی انسان در ذات خود ترس ایجاد نکند، هیچ تحولی برای او به وجود نمی آید.

ب م

نظر شما
ارسال نظر